Nå er boka her!

13898506_10157152886935277_1114483086_o

Det er late sommerdager for tida og jeg hadde ikke engang giddet å hente posten da Ingebjørn ropte på meg fra gangen. Jeg løp ned for å se hva det var og der sto han, med en hvit pakke i den ene hånden mens han filmet meg med den andre.

Det gikk et kort sekund før jeg skjønte hva det faktisk var. Med svart tusj sto det tydelig at Kagge forlag var avsenderen og inne i den tykke, hvite bobleplasten lå det første eksemplaret av boka mi.

Jeg åpnet raskt konvolutten og det første jeg tenkte var: så utrolig fin den var! Jeg ville ikke forandret på en ting. Papiret var behagelig og godt å ta på. Fargene var vakre og matte. Boka var akkurat passe stor, passe tykk og jeg ble glad av å se på den.

Her kan du se en video fra da jeg åpnet pakken.

Det er to personer som skal ha spesiell takk for at boka ble så flott som den er blitt. Den første er redaktør Solveig Øye i Kagge forlag. Hun var blant annet redaktør for “Hel ved” av Lars Mytting og er rett og slett skikkelig flink. Hun har hatt tro på boka mi helt fra første stund og har gjort den veldig mye bedre enn det jeg hadde klart på egenhånd.

Den andre er designer Terese Moe Leiner i Blæst design. Hun er en prisbelønt designer og jeg er veldig takknemlig for at nettopp hun laget omslaget til “Heia Heidi”-boka. Jeg sendte henne bilder av noen omslag jeg likte og skrev litt om hva jeg kunne tenke meg og hun lagde et omslag som var enda flottere enn jeg kunne forestille meg.

Noen fun facts: Fremsidebildet har jeg faktisk tatt selv, en ekte selfie med andre ord. Tatt på stranda Taen på Hadseløya i Vesterålen.

Baksidebildet har Ingebjørn tatt. Det er fra årets første bad, 3. januar i år på Lofthus i Ullensvang, Hardanger.

Nå kan du også følge meg på facebook: Heiaheidi

 

5 thoughts on “Nå er boka her!

Leave a Reply

