På “God morgen, Norge” i morgen!

Nå er boka “Heia Heidi” ute i verden, i hvert fall vårt hjørne av verden, og i morgen dukker jeg opp i “God morgen, Norge” på TV2 for å snakke om den! Det gleder jeg meg til, for noe av det som faktisk er bra med å ha hatt kreft er at alt annet blir litt mindre skummelt. Som å være direkte på tv for eksempel. I morgen er jeg gjest ca 8.15, bare å skru på tv’en!

image

Klar for morgendagen: I dag har jeg vært i redaksjonslokalene til God morgen, Norge og forberedt morgendagens intervju

 

En annen ting jeg har gjort i dag er å gå inn i en bokhandel og spørre etter min egen bok. Jeg lusket rundt i butikken en god stund før jeg turte og var sikkert på obs-lista for mulig butikktyv hos de ansatte. Det var ganske surrealistisk da kvinnen bak disken svarte at den boka skulle de ha inne, litt som om jeg fortsatt forventet at den faktisk bare eksisterte i mitt eget hode. Om du skulle ha lyst til å kjøpe boka og de ikke har den på bokhandelen du er innom, så skal de kunne bestille den. Bare å spørre!

image

DEN LEVER: Jeg fant boka mi i en bokhandel for første gang i dag! Det sto mellom å kjøpe den og å gi den betydelig bedre plassering. Den var hakket mer synlig i butikken når jeg forlot den, for å si det sånn.

image

HÆ: “Har du lært deg å spille fiolin? Jeg har jo bare vært borte et døgn!” Eldstejenta hadde sin første fioliontime i dag og heldigvis finnes skype, sånn at jeg også kunne få med meg siste nytt.

4 thoughts on “På “God morgen, Norge” i morgen!

  1. Takk, for de fine ordene du sa på Godmorgen Norge idag. “Det er hvordan man fungerer som betyr noe, ikke hvordan man ser ut”. Så viktige ord som sier alt.
    ToneM

    Like

  2. Heisann( :
    Eg har akkurat sett deg på GMN.
    Er i samme båt som du, så det var litt sterkt for meg å se. Eg fikk tjukktarmkreft da eg var 39, Var elendig. Cellegift, stomi og full pakke. Mista ikkje håret,men mista augebryn og augevipper. Det er rart det der, det er ingen som trur at du er skikkelig syk av kreft så lenge du ikkje mister håret…..
    Masse lykke til videre til deg! Du ser flott og frisk ut, håper du føler deg sånn også!
    Heia Heidi sier eg ( og Heia Marit også ( : )

    Like

    • Heia Marit! Så trist å høre at du også har vært syk. Jeg håper det går bra med deg! Selv føler jeg meg veldig bra for tida, spesielt med vissheten fra siste kontroll. 🙂 jeg heier så definitivt på deg, meg og alle andre i lignende situasjoner! Beste hilsen Heidi

      Like

Leave a Reply

